Botiga de l'AMPA

Aquí podràs comprar tots els llibres de l’escola i també la roba. Tots els articles tenen dos preus, el de soci de l’associació i el dels no socis.

PASSOS A SEGUIR PER REGISTRAR LA FAMÍLIA COM A SOCI I FER LES COMANDES DE ROBA/LLIBRES

1r Cal registrar-se com a Soci de l’AMPA pel curs que al Setembre comença i anotar les dades familiars, els noms dels fills i el curs que realitzaran el proper curs (els alumnes de P3, 3r i 2on de l’ESO encara no tenen assignada la classe per la qual cosa podeu anotar A o B indistintament). Una vegada inclosa la quota al «carrito» de la compra el sistema deixa comprar amb preu de soci. Tanmateix, es generarà un codi per tota la unitat familiar que s’enviarà per email i serà vàlid per tots els cursos escolars en cas de voler tornar a fer servir la botiga online. En aquest cas caldrà accedir-hi per «el meu compte».

2n La data màxima per fer la comanda de la roba és el proper dia 15 de Juliol. La roba s’haurà de venir a buscar la primera setmana de setembre (dies i horari pendent de confirmar) al desptax de l’AMPA. Passat aquest termini no podem garantir l’entrega a principis de setembre ja que el plaç d’entrega és de 60 dies a partir de la comanda al fabricant.

3r La comanda dels llibres i l’agenda es podrà realitzar a partir dels primers dies de juliol fins el 31 d’agost a les 20:00h. Aquest material es pujarà a la classe directament. Per qualsevol comanda realitzada a posteriori no podem garantir que els llibres s’entreguin a la classe el primer dia d’escola… I AJUDA MOLT ALS VOLUNTARIS I MESTRES SI LA COMANDA ES FA DINS DEL PLAÇ.

LA RESERVA FETA CORRECTAMENT GENERA UN MISSATGE A L’ EMAIL

Tota família no sòcia de l’AMPA podrà realitzar igualment la comanda de roba, llibres i agenda a preu de NO SOCI.