Botiga de l'AMPA

Aquí podràs comprar tots els llibres de l’escola i també la roba. Tots els articles tenen dos preus, el de soci de l’associació i el dels no socis.

SI US PLAU LLEGIR ABANS DE COMPRAR >

PASSOS A SEGUIR PER REGISTRAR LA FAMÍLIA COM A SOCI I FER LES COMANDES DE ROBA/LLIBRES

• 1er.) Per usuaris nous cal registrar-se i seguir instruccions a l’email que rebreu. Els existents accediu amb l’email i la contrasenya que ja teniu.

MOLT IMPORTANT
Per cada producte, i per fer possible la feinada dels voluntaris, cal escriure AMB MOLTA CURA el nom, cognom i la classe que els vostres fills faran al Setembre vinent. Si no teniu classe assignada per canvi de cicle o sou de P3, sisplau marqueu la lletra A.

S’han fet paquets de tots els llibres per poder comprar-ho tot amb un sol click. Dins de cada lot s’explica que inclou.

SOCIABILITZAR vol dir pagar menys per un llibre de segona ma. Els socis que sociabilitzin llibres caldrà que els retornin al finalitzar el curs a l’escola i en bon estat. En cas contrari hauran de pagar un nou exemplar.  Els socis poden sociabilitzar o comprar. Els no socis només comprar.

• 2n) La data màxima per fer la comanda de la roba és el proper dia 30 de Juliol. La roba s’haurà de venir a buscar la primera setmana de setembre (dies i horari pendent de confirmar) al desptax de l’AMPA. Passat aquest termini no podem garantir l’entrega a principis de setembre ja que el plaç d’entrega és de 60 dies a partir de la comanda al fabricant

• 3r) La comanda dels llibres i l’agenda es podrà realitzar a partir dels primers dies de juliol fins el 31 d’agost a les 20:00h. Aquest material es pujarà a la classe directament. Per qualsevol comanda realitzada a posteriori no podem garantir que els llibres s’entreguin a la classe el primer dia d’escola… I AJUDA MOLT ALS VOLUNTARIS I MESTRES SI LA COMANDA ES FA DINS DEL PLAÇ.

LA RESERVA FETA CORRECTAMENT GENERA UN MISSATGE A L’ EMAIL

Tota família no sòcia de l’AMPA podrà realitzar igualment la comanda de roba, llibres i agenda a preu de NO SOCI.

Per la nova normativa tots haurem de signar obligatoriament les condicions legals i es podran marcar com a optatives les d’us d’imatges i les de grups de WhatsApp. Demanem que sisplau la accepteu per poder contactar amb vosaltres en cas de necessitat.

GRÀCIES!!