Som l’AMPA de l’escola Gavà Mar

Gestionem les activitats extraescolars, l’empresa del menjador i la botiga online, on podràs comprar els llibre i la roba del centre. Podràs veure quan t’estalvies com a soci.

Tenim tambè comissions per millorar altres aspectes de l’escola. Aquí trobaràs més informació.

1. –  EXTRAESCOLARS ANGLÈS KIDS&US

Kids&Us ofereix classes d’anglès desde P3 i ofereix continuïtat un cop els alumnes hi són fora del centre.

Kids&Us fa servir una metodologia d’aprenentatge basada en el procés natural d’adquisició de la llengua materna, un procés infal·lible que té lloc en un ordre determinat, natural i espontani.

Les criatures arriben al món dotades d’un cervell en el qual la majoria de circuits estan desconnectats, entre ells els del llenguatge. Per connectar i activar aquesta poderosa xarxa, l’hem d’envoltar d’estímuls significatius que potenciïn al màxim les habilitats innates per aprendre. A Kids&Us volem aprofitar i optimitzar tots els mecanismes que s’activen durant els primers anys de vida per posar-los al servei de l’aprenentatge d’una segona o tercera llengua.

Kids&Us ofereix

• Un mètode propi.
  • Grups reduïts.
  • Accés al mètode fins als 7 anys.
  • Continuïtat fins als 18 anys.
  • Cursos adaptats a cada edat.
  • Sessions dinàmiques 100% en anglès.
  • Exposició diària a l’idioma mitjançant l’audició d’una pista d’àudio.
  • Innovació i millora constants.
  • Controls de qualitat de l’ensenyament i de l’aprenentatge.

L’horari de les classes és de 16:45 a 17:45 per nivells més baixos i de 16:45 a 18:15 per nivells més avançats.

Pots contactar directament amb kids&Us en el mail: gava@kidsandus.es

o en els telèfons: 93 633 33 07 o 658 170 540

Horaris i professorat pendents de revisió pel nou curs 2020-2021

2. – EXTRAESCOLARS AMB TBKIDS

3. – EXTRAESCOLARS AMB ENJOY KIDS

4. – QUÈ ES L’AMPA?

L’AMPA és l’associació de mares i pares d’alumnes de l’escola, i mitjançant aquesta entitat contribuïm plegats a mantenir i millorar la qualitat de l’ensenyament, les activitats i els espais del nostre centre educatiu, en col·laboració amb l’equip directiu i docent.

En som membres tots els pares i mares que paguem la quota, de 30 € anuals per família.

L’AMPA de la nostra escola està associada a la federació FaPaC. Tornar a dalt >

5. – QUÈ FA L’AMPA?

Algunes de les tasques que porta a terme l’AMPA són:

•  Proposar i gestionar les activitats extraescolars i el casal d’estiu.
  •  Gestionar la venda de la roba escolar i dels llibres per tal que les famílies s’estalviïn diners.
  •  Col·laborar amb la direcció i el claustre de l’escola, tant en el suport a necessitats puntuals del centre com en l’acompanyament en  activitats quotidianes, com ara l’organització de les festes a l’escola, millora d’instal·lacions, la biblioteca, etc…
  • Fer un seguiment del projecte del centre de secundària.
  •  Fer accions per recaptar més fons per a l’escola, com ara berenars a les festes, el sorteig de Nadal o sol·licitar les corresponents subvencions a l’Ajuntament de Gavà. Tornar a dalt >

6. – QUÈ FA AMB ELS DINERS DE LA QUOTA?

Tant els diners de la quota que paguem per ser-ne membres, com aquells que es recapten amb accions diverses, es destinen a millores per a l’escola. Consulta quines son les últimes millores que hem fet. Tornar a dalt

7. – QUINS AVANTATGES TÉ SER SOCI?

A banda del benefici compartit que suposa poder destinar les quotes de tots els membres a millores per a l’escola, ser soci de l’AMPA també té avantatges per als seus titulars:

• Assistència a les reunions i possibilitat de fer propostes i de formar part de la junta
  • Descompte en els llibres de text i en la roba escolar
  • Servei d’acollida gratuït a la reunió inicial de curs, xerrades d’educació… Tornar a dalt >

8. – LES NOSTRES COMISSIONS

L’AMPA té aquestes comissions:

• Menjador
  • Higiene i manteniment
  • Roba
  • Festes
  • Web i comunicació
  • Extraescolars